دستمال مرطوب بزرگسال

 این محصول دارای دستمال‌هایی مناسب پاک کردن و ضد عفونی کردن بدن سالمندان است. ترکیبات آن حاوی عصاره آلوئه ورا برای کمک به مرطوب نگه داشتن پوست و جلوگیری از خشکی، ترک و زخم شدن پوست است. این دستمال‌ها مناسب شستشوی صورت، دست، بدن و اندام‌های تناسلی سالمندان است.

شناسه محصول: 125496 دسته:
برند: لوسین

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور با پست و باربری و تیپاکس

ضمانت اصالت کالا

با خیالی راحت و آسوده خرید کنید

پشتیبان پاسخگو

پشتیبانی پاسخگو در تمام طول هفته

دستمال مرطوب بزرگسال Lusin حاوی آب خالص و عصاره آلوئه و بابونه ترکیب شده با ویتامین E است که از پوست های حساس محافظت و در عین مرطوب نگه داشتن پوست به تمیزی و پاکسازی آن کمک می کند .
این محصول با PH طبیعی پوست سازگار و با فرمولاسیون مخصوص خود ، ایده آل برای پاکسازی ، حمام کردن و مراقبت از بی اختیاری می باشد ، همچنین این محصول با خاصیت ضد آلرژی و ضدباکتری خود می تواند به عنوان دستمال مرطوب استحمام برای بزرگسالان یا برای شادابی پوست پس از ورزش استفاده شود و به ضد عفونی کردن و از بین بردن باکتری ها و بوی نامطبوع بدن کمک کند .
این بسته اقتصادی شامل 90 عدد دستمال مرطوب بوده و میتواند هر زمان و همه جا از شما حمایت کند .
دستمال مرطوب بزرگسال Lusin علاوه بر استفاده در بزرگسالان برای افراد مسن و ناتوان بسیار مفید و موثر خواهد بود .
تمام تلاش ما برای شادابی پوست شما است .

کشور مبدا برند

ایران

جنس

پنبه

تعداد در بسته بندی

90

مناسب برای استفاده

سالمندان و معلولین

مشخصات ویژه

دارای ویتامین

سایر توضیحات

از بین برنده باکتری‌ها و رفع بوی نامطبوع در قسمت‌های مختلف بدن, پاک کنده و ضد عفونی کننده پوست بدون نیاز به آب, جلوگیری از ترک پوست, جلوگیری از خارش, حاوی عصاره بابونه برای ایجاد نرمی و لطافت پوست, حاوی عصاره گیاهی آرام بخش گل همیشه بهار برای طراوت بیشتر, دارای PH سازگار با پوست, دارای رایحه ملایم و ضد حساسیت, عدم ایجاد خشکی بر روی پوست حاوی عصاره آلوئه ورا, قدرت پاک کنندگی مناسب, مناسب خانم‌ها و آقایان جهت استفاده روزانه, مناسب شستشوی صورت، دست، بدن و اندام‌های تناسلی افراد سالخورده, نرم کننده و مرطوب کننده پوست

برند

لوسین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال مرطوب بزرگسال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *